FurrTrax - Furry Networking!!!!!




FurrTrax Furry Group
FurrTrax Twitter Feed

Get the FurrTrax App
for Android Today


Send Message!Add as Friend!Instant MessageBlock User!Report Abuse!

This user may be an Under-Age user, and has been marked by an Admin.
Saturn's Fursona Avatar
Name:Saturn in Wilmington Offline
State:North Carolina
Species:FoxDragonWolf
Gender:Female
Age:17.2
Relationship:Rather Not Say
Sexuality:Bi-Sexual
Group
Memberships:
Supporter

Gamer furs
Anime fur
Memes
Furry Artists
Paw Lovers
gay yiff
foxes
Pansexual Furs
Bisexual Furs
Fnaf Lovers
Markiplier
ALWAYS ACTIVE FURRS
Kinky Furs
Member ID:20306
Status:Offline
Last Active:09-24-2020 19:36 PM
Profile Views:567
Distance: Miles
Skype:Hidden from Guests
Kik:Hidden from Guests
YIM:Hidden from Guests
FurAffinity:Hidden from Guests
Facebook:Hidden from Guests

Future Space for Blogs
Comments
Views
Activities
Friends
Say:

Saturn: Thx 2.6 days ago
Reddragoncharlie: Hopefully your doing well.. if you need to vent or a shoulder to lean on, I'm always around. 3.2 days ago
Saturn: I am though 3.2 days ago
candy cane: no your not... 3.3 days ago
Saturn: Im a disappointment to humanity lmfao 6 days ago
Saturn: Oop- 10.4 days ago
Reddragoncharlie: If you want to chat, I'd love to talk. 10.5 days ago
Reddragoncharlie: If you want to chat, I'd love to talk. 10.5 days ago
candy cane: the screenshot202009 11.8 days ago
candy cane: the grey and black 11.8 days ago
Saturn: ? 12.6 days ago
candy cane: i have the same color as you on google 13.1 days ago
candy cane: nice pic 13.1 days ago
Saturn: lel thankies 15.9 days ago
snow the wolf: my penny lol 17.7 days ago
Spots: Adorable pfp 20.8 days ago
fuzzpawsthewolf: Leaves a large paw print on you walll.... 21.3 days ago
Saturn: Ive been here for awhile but thankies 21.4 days ago
Keirin: Boop welcome to furtrax 22.3 days ago
Keirin: Boop welcome to furtrax 22.3 days ago
Candy: Cute pfp prints her wall 22.8 days ago
Saturn: I joined cause of my bf this place seems cool though :3 23.7 days ago
Saturn: Ye i am 23.7 days ago
Reddragoncharlie: Heyo, I hope you're having a good week so far, welcome to the site! 23.8 days ago
Saturn: Thankies! 24.4 days ago
Spots: Hello there :3 welcome to the site 24.6 days ago
Saturn: I HAVE BIGGEST PP EVER 24.8 days ago
MUun: HUGE PP 24.8 days ago
MUun: HUGE PP 24.8 days ago
Saturn: hewo love! 27.3 days ago
Glitch: hey bb 27.9 days ago


About Me:
Im sorry guys...

I feel like dying to be completely honest, not like anyone would care lmao. Sorry I be switching my mood easy to happy to super depressed, not like you care though... Idek- I just dont like life anymore and I want to see my dad again cause I dont have many friends like that... I just want to feel loved by someone lol, I dont get the feeling alot man- I miss "him" alot the only reason I was keeping my self going now he is gone, I dont blame him lmao, I would leave me to. SOrry for venting I just needed to do this idk...






TitleFilenameDoc IDDate Uploaded


Story's Posted to the BookShelf
TitleLast ModifiedBook IDDate Uploaded


Saturn's Forum Signature

Saturn


Donate to FurrTrax

Who's Online?
Google Bot
Microsoft Bot
Server

Guests: 54



Advertise with us!
Template Designed by: FurrTrax Admin
© Copyright 2020 FurrTrax®, All Rights Reserved.
1.0059859752655